Dă-i pedală!

„…Numai pista-i contra firii,

Cum au văzut-o edilii:

Ori iei pieton pe roată,

Ori mașină prost parcată…

Că, de vrei sau de nu vrei,

Tot printre mașini…o iei.”

Versuri scrise de Constantin Enescu

Nu demult, m-am pricopsit c-o bicicletă. Un uragan, mai degrabă, căci pe ea stă scris „hurricane”. Deocamdată, mă duc cu/pe ea cu gândul, în loc să mă duc ca vântul și ca gândul, adică să călătoresc foarte rapid, fiindcă atunci când am fost copil n-am avut una (deoarece n-am vrut, d-aia). Am încercat într-o vară (și nu într-o doară) să învăț, dar s-a sfârșit silința și străduința…cu mine lată și lungă în șanț…și cu tatăl meu râzând de mine și zicând în gura mare: „Dacă ai nevoie, iar de aici așa pare, pot să-ți atașez două roți mai mici lângă aia din spate.”

Vara asta a dat norocul peste mine (și, până acum, nici o mașină) și de-ndată ce m-am urcat pe „uragan”, dusă am fost (nu cu pluta). Deci, tata (că de fapt asta-i intenția acestei postări): „Nu, mulțumesc! De aici nu numai că pare, dar chiar n-am nevoie de două roți mai mici. Dacă totuși insiști, aș avea nevoie de un coș, un portbagaj, un claxon, două semnalizări, un bidon și altele.”

Mai am o intenție legată de această scriere. Să vă arăt câteva biciclete cum n-ați mai văzut. Ciudate, în sensul bun al cuvântului. Iacătă, așadar:

  • O bicicletă care ar trebui să presteze servicii în „Scary Movie”:

bicicleta schelet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • E o bicicletă, e o motocicletă, e o (r)evoluție și, da, e o „scumpete”:

PiCycle

  • Bamboocicletă:

BAMBOOCICLETA

  • Hidrobicicletă:

hidrobicicleta

  • Little bike, big wheels, no chain:

bicicleta fara lant

  • Bicicletă de la care nu te doare fundul:

couch bike

  • Bicicletă care te face să te simți „acoperit”:

bicicleta cu acoperis

  • O bicicletă pe care poți sta relaxat:

backwords trycycle

  • O bicicletă tare ca lemnul:

bicicleta din lemn

  • Bicicletă potrivită pentru big and small riders:

trailer bike

  • Asta da bicicletă numa’ bună pentru cumpărături:

shopping cart bike

  • Bicicletă ideală pentru vilegiaturiști:

camper bike

Asta a fost!

 

Lasă un răspuns

