DeMers.

Fără drept la replică, e luni. Iar. Iar noi, fetele cucuiete care (con)lucrează la Micro Mapper, în timp ce ne luam doza de cafea necesară supraviețuirii primei zile a săptămânii, depănam amintiri din regretatul week-end ce tocmai a luat sfârșit. Una dintre noi s-a aventurat la Tarnița, unde a rămas peste noapte/nopți, în cortul din dotare și unde s-a bronzat, bălăcit și plimbat cu salteaua pe apă.

lacul tarnita din cluj

Altă colegă (al cărei post în firmă nu-l menționez…nu de altceva, dar nu face nici obiectul și nici subiectul acestei postări🙂 ) a fost în urmă cu câtva timp la cetatea Liteni, o destinație cu rezonanță istorică, aceasta fiind înscrisă pe lista monumentelor istorice ale județului Cluj.

cetatea liteni din cluj

Cât despre mine, ieri m-am lăsat purtată de val, mașină și partener, în căutarea de ciuperci, însă până la urmă, din cauză că nu am găsit, am cumpărat, și am ajuns în Mărișel care m-a dat pe șale cu pitorescul din dotare.

marisel din cluj

Acestea fiind depănate și mințile fiind puse la contribuție, am decis să demarăm o acțiune pe numele ei public „DeMers”. Evident, ea constă în prezentarea unor soluții ale problemelor de genul: „Ce să fac în week-end-ul ce stă să vină?”, „Unde aș putea să merg în acest sfârșit de săptămână în compania tovarășilor cu mașina?”, „Până unde aș putea merge cu bicicleta în apropierea Clujului și să merite?”, „Mi-ar plăcea să mă bronzez, însă fără urme…ale celor din jur, căci e îngrămădeală în oraș.”, „Niște mici de-ar sfârâi pe grătar, numai că nu știu unde în afara orașului…”, „De pescuit fete, am pescuit, acum aș pescui și niște pește, de-aș cunoaște un locșor lângă oraș.” etcetera.

Așa se va face că în preajma fiecărui final de săptămână, vom face consiliu de familie (nu degeaba se zice că a doua familie este cea constituită de colectivul de la serviciu) și vom propune felurite destinații în apropierea (sau nu) Clujului. Bineînțeles, vom strecura și câte un mesaj subliminal destinat să vă întipărească în minte ideea că aveți nevoie de hărțile Micro Mapper.🙂 Pe bune, ieri chiar mi-a prins bine harta munților Gilău pe care am primit-o atunci când am venit la interviu.

Așadar, dacă e DeMers, locuri DE MERS SĂ FIE!

Lasă un răspuns

