Zile și munți pe care nu le/îi poți uita

József Kuszálik, firea vizionară a firmei Micro Mapper, a fost solidar cu „iubinzii” de munte în împrejurarea celebrării Zilelor Muntelui, sărbătoare organizată în sfârșitul de săptămână ce tocmai a trecut.

jozsefkuszalikzilelemuntelui

În prima zi festivă, au fost organizate felurite acte fizice, precum cățărări pe stânci, concursuri de alergare obstacole, mountain bike, momente folk, maratonul marilor pereți. Duminică, zi de sărbătoare la pătrat, martorii oculari la eveniment au asistat la preocupări cum ar fi antrenament de alergare cu Bogya Tamás (alergător montan și campion național de orientare), demonstrație și concursuri de alergare montană, alergare pe obstacole, orientare în alergare, proiecție foto, expediţia Kusum Kanguru (Himalaya) 2011 – prezentare.

micromapperzilelemuntelui

Organizatorilor acestei serbări, manifesTARE a sentimentelor de entuziasm față de munte prin festivitatea în cauză, pe numele lor (de scenă sau asociații) Kodiák Sport Association și Asociația Cabane de Creastă, le mărturisim că apreciem intențiile și acțiunile lor.

fabricadehartizilelemuntelui

În ton cu sloganul evenimentului: „…să ne vedem pentru că iubim natura și muntele!”, închei această poveste (care sper că nu v-a adormit) astfel: ne-am văzut pentru că iubim natura și muntele! Iubirea pentru natură și munte să fie conjugată întotdeauna (doar) la prezent!

micromapperzilelemuntelui2

P.S.: Mi-am amintit că am uitat să îmi justific titlul (fiind sigură că ori n-ați înțeles, ori nici nu v-ați întrebat). Când am gândit (da, am gândit) și am scris „zile”, m-am referit, evident, la aceste două zile festive despre care mi-am imaginat că vor fi MEMO…așteptați…RABILE! Cât despre munții la fel ca zilele, adică demni de a fi păstrați în memorie, am vrut (și încă vreau) să scotociți în ranița cu amintiri și să scoateți la suprafață MUNTELE DE NU – MĂ – UITA, adică acel masiv pe care nu îl puteți da uitării (și nici nu vreți). Nu e un concurs, nu e nici o (da, știu, dar n-o să scriu niciodată-n viață „nici un” și „nici o” legat) miză, atunci ce e? E…viața!

 

Lasă un răspuns

