Gânduri în rânduri despre Scurtătura

injurullumii

M-am gândit astăzi (de fapt, cu precădere astăzi) la Scurtătura până m-am răzgândit. Întâi, am făcut-o pentru că am fost nevoită (nu știu de ce scriu la trecut, căci nu s-a terminat, ci abia a început), în calitate (da, chiar simt că postul pe care îl am în Micro Mapper e o virtute) de angajat. Apoi, ca și…eu, o fătucă posesoare de smartphone. Mărturisesc că gândurile care mi-au trecut prin cap cu o viteză mai alertă decât gloanțele nu sunt neapărat în armonie.

Ca slujbașă, m-am angajat să promovez (în cantitatea și calitatea în care pot) aplicația. M-am înarmat cu colac de salvare (deși e posibil ca post post, adică după sărbătorile pascale – am învățat de la cineva care se presupune a fi învățat că e mai bine pentru mine dacă nu știu cum e corect: Paște sau Paști, să folosesc „sărbători pascale” și am ieșit din încurcătură – să am deja un colăcel) și am navigat internetul în lung și-n lat, dar mai ales în adâncuri, căutând perlele, blogger-ii. Am găsit câțiva (încă nu știu dacă precis am găsit ce căutam), le-am scris și le mulțumesc iar (și iar) că m-au băgat în seamă (și, sper, doar în seamă). M-au întrebat lucruri ale căror răspunsuri nu le știam, dar le-am aflat și uite așa am simțit efectul bulgărelui de zăpadă (un rezultat răcoritor ar fi de asemenea bine primit).

injurullumii2

Ca muritor de rând (de multe ori și muritor la rând, stând la el), am cugetat la Scurtătura încercând să-mi răspund la întrebările de ce aș descărca-o, de ce aș instala-o, de ce aș testa-o, de ce aș evalua-o, de ce n-aș șterge-o????? Câte întrebări, atâtea semne…de întrebare. Ar fi bine dacă la fiecare interogare aș primi un semn. Scriam mai devreme „încercând”. Scriu acum „reușind”. Răspunsurile sunt…întrebări (tipic mie), și anume: de ce nu, de ce nu, de ce nu, de ce nu, de ce da?????

Nu costă (bani, poate doar timp, dar timpu’-i relativ) și, așa cum bine îmi amintesc, deoarece a fost memorabil, că îmi spunea un tovarăș: lucrurile care ți se întâmplă, fie că le cauți, fie că te găsesc, și pe care le etichetezi a fi bune, ghici ce, sunt gratuite.

Deci, dacă (de fapt, sigur) Scurtătura te găsește sau o cauți, și (la fel de sigur) e moca, accept-o în viața ta. O fi distractivă, dar nu e o aventură. E o relație pe termen lung. Veți cutreiera împreună. Cel mai potrivit pasager ori copilot este acela care îți arată că și călătoria în sine, nu numai destinația, este distractivă. Cunoaște-o, acceptând propunerea de a o testa. It’s friendly!

Lasă un răspuns

