Hărțile vorbesc. Oamenii ascultă.

Micro Mapper e, în primul și cel mai important rând (chiar și în acest text), cu, despre și către oameni. Cu hărţi, cu gps-uri, cu soluţii.

Viața fiecărui om poate fi asimilată cu o hartă a acestei călătorii pline de neprevăzut, inevitabil și imprevizibil. Lipsa de varietate este în transformare: treptat dispare de pe hartă. Astfel, în orașele în care trăim ni se oferă din ce în ce mai multe și mai bune evenimente menite să ne alunge definitiv și irevocabil monotonia.

Un astfel de fapt însemnat, mai ales fericit, a fost Maratonul Internațional Cluj, care a bucurat peste 5.000 de oameni (atâția cred că am cuprins cu privirea în decursul celor 2 zile). Dintre aceștia, 2.300 de cutezători s-au înscris în probele de concurs și ceilalți, credem că sunt pasionați de sport, de activități în aer liber, cicliști, montaniarzi sau pur şi simplu spectatori dornici să-şi petreacă timpul liber la Maraton.

În cadrul acestui eveniment, am încercat și am reușit să împărțim aproximativ 3.500 de hărți, cu traseul Maratonului marcat pe harta orașului Cluj-Napoca cu obiective turistice. Oamenii pe care i-am întâlnit pe Cluj Arena, în Parcul Central, în centrul orașului și în alte locuri unde i-am urmat pe alergători, și-au exprimat părerea pozitivă (de cele mai multe ori) în legătură cu inițiativa noastră. Ne-au confirmat caracterul practic și estetic al hărților, ne-au făcut sugestii, ne-au adresat întrebări (la care sperăm că am dat răspunsuri pertinente) și ne-au cerut prietenia (ulterior, pe pagina de facebook Micro Mapper). Am acceptat și propunerile și ideile și prieteniile. Şi mai vrem.

Credem că această postare este ca o hartă. Spune tot, la scară redusă. Dar dacă voi nu ne credeți pe cuvânt, atunci vă poftim la poze.

DSC_0178

DSC_0207

DSC_0120

DSC_0075

DSC_0090

Lasă un răspuns

