Puterea de a inova sau de a valorifica schimbarea

Inovația este definită conform dicționarului ca fiind noutate, evoluție, prefacere.

Neajunsul acestei definiții, atunci când vine vorba despre inovație în piața românească a hărților, constă în faptul că se presupune că acestea, prin însăși menirea lor, ar trebui să aibă cele trei elemente. Așadar, termenul de inovare în acest domeniu, pare să nu fie decât generatorul unei erori de exprimare.

Sunteți de acord cu noi când afirmăm că și hărțile, sau mai ales ele, ar trebui să evolueze și să redea ceea ce este, nu doar ceea ce a fost, nu-i așa? De aceea este necesar să fie inovatoare și să se reinventeze odată cu lumea în care trăim, să se adapteze spațiului și timpului, care sunt cei mai mari autori ai noutății.

Experiența de 12 ani în crearea de hărți este unealta prin care noi, MicroMapper, cautăm și găsim indiciile care ne oferă prilejuri favorabile pentru a inova. În felul acesta, introducem noi soluții cartografice pentru mediul outdoor și indoor. Astfel, veți beneficia de harta României în format 3D, de o aplicație gratuită pentru telefoanele mobile care găsește cel mai rapid drum între două sau mai multe puncte de reper ţinând cont de traficul actual existent pe străzi, de un magazin online de unde puteți lua hărți tipărite, digitale, GPS-uri, gadgeturi și alte produse geografice.

Toate acestea deoarece MicroMapper a găsit cea mai bună cale de a rezista schimbării, și anume aceea de a o crea.

inovatie in cartografie

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s